Барвінківська районна рада

Харківської області


Основні події
Керівництво
Депутатський корпус
Постійні комісії
Регламент
Рішення ради

Розпорядження
Графік прийому
Розпорядок роботи
Сільські ради
Плани роботи

Державні закупівлі

Регуляторна діяльність
Публічна інформація

Комунальна власність

Нормативно-правова база

пошук в інтернеті

 

Барвенково


 


 

 

27 квітня 2016 р. У великій залі будинку рад та райдержадміністрації, за ініціативою Благодійної організації «Благодійний фонд соціального розвитку Харківської області, керівника Центру сприяння розвитку територіальних громад Харківської області  Безуглого О.В., проведено  навчальний  семінар для виконавчих органів влади, депутатів місцевих рад та керівників органів місцевого самоврядування району з питань земельних відносин. У залі були присутні голова районної ради Щолок В.С., заступник голови райради Ухань В.М., заступники голови райдержадміністрації Калінін О.С. та Казьонний С.М., працівники виконавчого апарату районної ради, голови місцевих рад, депутати місцевих рад, спеціалісти та голови  постійних комісій з питань земельних відносин, представники фермерських господарств району.

З метою сприяння громадянам у реалізації їх прав та підвищення правової обізнаності населення у сфері земельних відносин , Леонов Роман Миколайович, експерт Центру сприяння розвитку територіальних громад Благодійного фонду соціального розвитку Харківської області, голова Правління Харківської обласної громадської організації “Спілка землевпорядників Харківщини”, дав роз’яснення щодо нормативно-правових актів з питань земельного законодавства, що були ухвалені та набули чинності  на даний час. Були охоплені питання щодо повноважень районних рад у галузі земельних відносин; порядку оформлення земельних ділянок; повноважень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування та особливостей плати за землю та ін.

Цікаво було дізнатися про те, що Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру та Державного агентства з питань електронного урядування України запущено  електронну послугу «Замовлення витягу з Державного земельного кадастру». Дотепер замовлення витягу відбувалося лише за місцем безпосереднього розташування ділянки, що призводило до втрат часу та створювало корупційні ризики, оскільки етап подачі заяви та видачі результатів знаходився під контролем одного кадастрового реєстратора. Можливість замовлення послуги онлайн скорочує процедуру оформлення до декількох хвилин, а рознесення функції реєстрації заяви та її обробки зводить до мінімуму можливість зловживань.  Замовлення витягу здійснюється через Публічну кадастрову карту, яка розміщена на офіційному сайті Держгеокадастру. 

Під час семінару були поставлені питання,на які отримано кваліфіковану відповідь. По закінченні навчального заходу були отримані позитивні відгуки учасників щодо корисності проведеного заходу, надані позитивні коментарі щодо доступності та повноти наданої інформації на семінарі та висловлені побажання щодо доцільності та необхідності частішого проведення таких навчальних заходів.

 

 

         26 квітня 2016 р. з нагоди 30-ї річниці аварії на ЧАЕС пройшла урочиста церемонія покладання квітів до Пам’ятного Знаку жертвам Чорнобильської трагедії. Квіти шани поклали  керівники району, начальники управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації, районної ради, керівники районних служб,  ліквідатори  аварії на Чорнобильській АЕС, які проживають  в територіальних громадах району, представники трудових колективів підприємств, установ та організацій.

     Після покладання квітів  голова районної ради Щолок В.С.,голова районної державної адміністрації Ромах В.І, міський голова Бало О.А. взяли участь  в заходах з нагоди цієї дати  . Вони подякували  ліквідаторам за той подвиг, який вони здійснили, рятуючи всіх  у квітні 1986 року. Людський біль і розпач притуплюються з часом, але в пам'яті назавжди залишаються спогади. Всім нам не можна забувати імена героїв та цієї сумної сторінки нашої історії. Адже через атомне пекло, ризикуючи своїм життям і здоров’ям, пройшли сотні тисяч ліквідаторів нашої країни.

       Барвінківчанам, ліквідаторам аварії на ЧАЕС та вдовам померлих ліквідаторів, Щолок В. С. та Ромах В.І. вручили пам'ятні медалі до 30-ї річниці аварії на ЧАЕС. Присутні на заході пам'ять про загиблих та померлих вшанували хвилиною мовчання.

 

   25 квітня 2016 р. відбулося засідання  Президії районної ради на якому розглядались питання, які пропонуються включити до порядку денного VІ сесії районної  ради  VІІ скликання.                                                     

     Участь у роботі президії районної ради взяли голова районної державної адміністрації Ромах В.І.,  начальник районного фінансового управляння Чухно М.В., редактор районної газети  «Вісті Барвінківщини» Столбова І.М. , голова   депутатської фракції    «Солідарність» Курочкін О.Л., голова   депутатської фракції  «Волонтерська  партія України» Макаревич І.М.      

     Члени Президії підтримали пропозицію голови районної ради   В.С. Щолок провести  VІ сесію районної ради VІІ скликання  18 травня 2016 року  та  винести на розгляд такі питання:

 1.    Про виконання районного бюджету за І квартал 2016 року та внесення змін до рішення районної ради від 23 грудня 2015 року № 35-VІІ " Про районний бюджет на 2016 рік" та додатків до нього (зі змінами).

      2.    Про  хід виконання Програми соціального захисту населення Барвінківського району на 2013-2017 роки, затвердженої рішенням 16 сесії райради 6 скликання від 13 березня 2013 року № 334- VІ (зі змінами).

      3.    Про хід виконання районної програми «Цукровий діабет » на 2015-2017 роки, затвердженої рішенням 31 сесії райради 6 скликання від 27.05.2015 року № 662-VІ (зі змінами).

4.    Про виконання Програми "Онкологія" на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням 4 сесії райради 6 скликання від 10 березня 2011 року № 53-VІ.

5.    Про виконання Програми "Питна вода Барвінківського району на 2011-2015 роки", затвердженої рішенням 7 сесії райради 6 скликання від 26 жовтня 2011 року № 124-VІ.

6.    Про затвердження  Програми "Питна вода Барвінківського району на 2016-2020 роки".

7.    Про виконання Програми раціонального використання та охорони земель у Барвінківському районі на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням 5 сесії райради 6 скликання від 26 травня 2011 року № 78-VІ (зі змінами).

8.    Про виконання Програми розвитку галузі тваринництва в господарствах Барвінківського району на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням 5 сесії райради 6 скликання від 26 травня 2011 року № 77-VІ.

9.    Про виконання районної Програми „ Ліси Барвінківщини " на 2007-2015 роки, затвердженої рішенням 10 сесії райради 5 скликання від 28 лютого 2007 року № 133-V.

10. Про хід виконання Програми забезпечення безпеки руху на автомобільних дорогах, вулицях міста, інших населених пунктах і залізничних переїздах на 2014-2016 роки, затвердженої рішенням 23 сесії райради 6 скликання від 12 березня 2014 року № 518-VІ (зі змінами).  

  11. Про реформування друкованого засобу масової інформації та редакції  газети «Вісті Барвінківщини». 

12. Про звіт директора комунального закладу «Барвінківський районний Будинок культури » Барвінківської районної ради Харківської області Молгачова О.О. про роботу закладу.

13. Про звіт директора комунального закладу Барвінківська централізована бібліотечна система» Барвінківської районної ради  Харківської області Романової Л.В. про роботу закладу.

14. Про звіт директора комунального закладу початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу  « 2-Іванівська дитяча музична школа» Барвінківського району Харківської області  Румянцевої І.Ф. про роботу закладу.

15. Про внесення змін до Регламенту Барвінківської районної ради VІІ скликання.

16. Про депутатські запити.

17. Різне.

 

        22 квітня 2016 р. Під головуванням Людмили Немикіної, заступника голови Конкурсного комітету обласного конкурсу міні-проектів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє», голови постійної комісії з питань бюджету, проведено селекторну нараду, присвячену аналізу помилок, допущених при оформленні міні-проектів. В  роботі селекторної наради взяли участь голова  районної ради Щолок В.С., голови місцевих рад , представники ініціативних груп, проекти яких є переможцями в обласному конкурсі «Разом в майбутнє» у 2016 році.  В  поточному році  з 1539 поданих до Конкурсного комітету заявок 403 міні-проекти перемогли, набравши найбільшу кількість балів.

Підводячи підсумки конкурсу були узагальнені помилки, через які завадило стати переможцями, а саме:

невідповідність цілей і завдань міні-проекту зазначеній номінації;

ініціаторам міні-проекту зазначався директор бюджетної установи, який в подальшому мав би підписувати відповідні фінансові документи по реалізації міні-проекту;

міні-проект мав на меті поліпшення стану підприємств, а не був спрямований на розвиток громад;

неякісна підготовка документів (відсутність печаток, підписів);

перевищення максимально допустимої суми фінансування міні-проекту, тобто вартість одного об’єкту зазначалась конкурсантами в сумі понад 200 тис. грн;

відсутність у заявці візуалізації (заявка не підкріплена фотоілюстраціями нинішнього стану об’єкту);

не конкретизувався очікуваний ефект від реалізації міні-проекту (наприклад, скільки відсотків електроенергії вдасться зберегти при повній заміні звичайних лампочок на енергозберігаючі);

помилки у розрахунках співфінансування;

відсутність кошторисної документації;

надсилались заявки старого, минулорічного зразка.

Як зазначила голова конкурсної комісії: «Були внесені зміни до затвердженого Плану проведення конкурсу в 2016 році та вирішено передавати субвенцію із обласного бюджету до районних тільки після того, як заявниками (ініціативною групою, місцевими радами та, за наявності, приватними партнерами) буде в повному обсязі профінансовано свою частину. Адже, враховуючи досвід попередніх років проведення конкурсу, не рідкими були випадки, коли місцеві бюджети ставали неспроможними профінансувати свої 45% міні-проекту; у деяких районах, отримавши обласну субвенцію, міні-проект реалізовувався частково, виключно на кошти обласного бюджету. Тож на реалізацію міні-проекту - переможця, який не профінансовано заявниками, із обласного бюджету субвенція передана не буде. А гроші, передбачені на його фінансування, будуть направлені на міні-проект із резервного списку. Виділення субвенції відбуватиметься виключно після того, як заявниками буде надана підтверджуюча документація про збір всієї зазначеної у заявці суми».

Відтак, оновлений План передбачає наступні строки виконання конкурсу:

до 15.05.2016 районні та міські ради, переможці конкурсу, партнери мають укласти між собою угоди;

до 31.05.2016 мають бути виділені в місцевих бюджетах на поточний рік кошти та визначені їх головні розпорядники;

до 01.06.2016 до Конкурсного комітету необхідно надати відповідний пакет документів щодо підтвердження виконання Конкурсантом, підприємством та місцевою радою їх співучасті у реалізації міні-проекту;

до 01.07.2016 будуть внесені зміни до обласного бюджету в частині передачі субвенцій відповідним районним та міським бюджетам;

у травні-листопаді 2016 року триватиме реалізація міні-проектів;

щомісяця, з липня по грудень 2016 року відбуватиметься моніторинг реалізації міні-проектів та підготовка звітності;

упродовж місяця з дати завершення реалізації міні-проектів переможцями конкурсу, районними та міськими радами до Конкурсного комітету мають бути надані підсумкові звіти про виконання міні-проектів.

 

 

        20 квітня 2016 р. голова районної ради  Щолок В.С. прийняла участь у засіданні Координаційної ради Спільного проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду Фаза–ІІІ».

    Під час заходу було акцентовано на тому, що Проект втілюється на території Харківщини вже понад 8 років. Півтора роки тому було розпочато ІІІ фазу проекту, реалізація якої розрахована на чотири роки. Робота в межах цієї фази передбачає два напрямки: розвиток сільських громад і територій, а також розвиток невеликих міст. В процесі реалізації було запроваджено додаткові компоненти: підтримка внутрішньо переміщених осіб та інноваційний компонент, тобто «розумні міста» і електронне урядування. Також були обговорені  зміни щодо фінансування Проекту через необхідність надання коштів на мікро-проекти, спрямовані на допомогу внутрішньо переміщеним особам. Всього  на реалізацію об’єктів для ВПО у рамках ІІІ фази Проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» були спрямовані 1 млн. 200 тис. євро.

   

 

 

 

      20 квітня 2016 р. голова районної ради  Щолок В.С. взяла участь у засіданні Ради регіонального розвитку, в ході якого розглядався хід реалізації Стратегії розвитку Харківської області на період до 2020 року та шляхи системного вирішення  проблемних питань економічного розвитку.

    Голова Харківської обласної ради Чернов С.І. резюмуючи виступи, що пролунали під час засідання,  вніс пропозиції, що сприятимуть підвищенню ефективності реалізації Стратегії:

«Стосовно Стратегії регіонального розвитку: ми змогли за минулий рік і перший квартал 2016 року закласти підвалини для стабілізації і зробили перші кроки для динамічного розвитку регіону в майбутньому. Хотів би підкреслити, що ми маємо зробити акцент на моніторинговій роботі, в тому числі щодо Програм, які працюють в області (а їх сьогодні затверджено сесією обласної ради 37), та понад 600 проектів, які затверджені відповідним  заходами, направленими на реалізацію Стратегії регіонального розвитку. Маємо постійно аналізувати те, що нам вдалося зробити, які у нас є проблеми. Я пропоную за кожним проектом та напрямком закріпити менеджерів, фахівців, аби був механізм реалізації того що ми намітили.

        З 37 Програм, які ми в області затвердили, ми фінансуємо 16 (43%), з 32 державних Програм, які діють на території Харківської області, фінансуються 13 Програм (42%). Тут також потрібна координація між регіональним і центральним рівнями, наші пропозиції щодо взаємодії цих програм».

 

 

Як запровадити сучасні технології в агробізнес та отримати на це фінансування з Державного фонду регіонального розвитку

    Методичні рекомендації з підготовки проектів для залучення коштів Державного фонду регіонального розвитку з метою створення Агро-логістичного центру для розповсюдження сучасних технологій ведення бізнесу в сільськогосподарській сфері. Детальніше...

 

 

28 млн. грн. виділять з обласного бюджету на реалізацію 403 міні-проектів-переможців конкурсу «Разом в майбутнє»

    Голова Харківської обласної ради Сергій Чернов та члени Конкурсного комітету підвели підсумки обласного конкурсу міні-проектів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє». Детальніше...

 

 

Традиційно, вже четвертий рік представники Барвінківського району приймають участь у обласному конкурсі міні-проектів  «Разом в майбутнє». Переможцями обласного конкурсу у 2016 році по Барвінківському району стали 10 проектів на загальну суму фінансування  912,353 тис. грн. з них: 446,176 тис.грн. – очікуване фінансування з обласного бюджету; співфінансування з місцевого бюджету -   397,171 тис.грн.; кошти з інших джерел передбачаються в сумі   69,006 тис.грн., а саме :

- міні-проект І категорії « Школа моя - мій другий дім » (заміна вікон у загальноосвітній школі №1 І-ІІІ ст. Барвінківської районної ради Харківської області), номінація: «Енергоефективність та енергозбереження».

Загальний обсяг фінансування за даним проектом складає  200,0 тис.грн., з них: 100,0тис.грн. – фінансування з обласного бюджету; співфінансування з місцевого бюджету становить 90,0 тис.грн.; кошти з інших джерел складають 10,000 тис.грн. Конкурсант даного проекту – ініціативна група Барвінківської ЗОШ І-ІІІ  ступенів №1 .

- міні-проект І категорії «Тепла школа – запорука здоров’я – здорова нація» (заміна вікон у загальноосвітній школі №2 І-ІІІ ст. Барвінківської районної ради Харківської області, номінація: «Енергоефективність та енергозбереження».

Загальний обсяг фінансування за даним проектом складає 200,0 тис.грн., з них: 100,0тис.грн. – фінансування з обласного бюджету; співфінансування з місцевого бюджету становить 90,0 тис.грн.; кошти з інших джерел складають 10,000 тис.грн. Конкурсант даного проекту – ініціативна група Барвінківської ЗОШ І-ІІІ  ступенів №2.

- міні-проект І категорії «Хай загляне сонце в шкільне євровіконце» (заміна вікон у загальноосвітній школі №3 І-ІІІ ст. Барвінківської районної ради Харківської області), номінація: «Енергоефективність та енергозбереження».

Загальний обсяг фінансування за даним проектом складає  127,438 тис.грн., з них: 63,719 тис.грн. – фінансування з обласного бюджету; співфінансування з місцевого бюджету становить 57,347 тис.грн.; кошти з інших джерел складають 6,372 тис.грн. Конкурсант даного проекту – ініціативна група міста Барвінкове.

- міні-проект І категорії «Культура в маси - тепло в серця» (заміна вікон та дверей у приміщенні Богодарівського сільського будинку культури), номінація: «Енергоефективність та енергозбереження».

Загальний обсяг фінансування за даним проектом складає 48,655 тис.грн., з них: 24,327 тис.грн. – фінансування з обласного бюджету; співфінансування з місцевого бюджету становить21,895 тис.грн.; кошти з інших джерел складають 2,433тис.грн. Конкурсант даного проекту – ініціативна група с. Богодарове.

- міні-проект ІІІ категорії «Бадьорий день» (придбання вуличних тренажерів, клумб для квітів, та впорядкування території у с. Гаврилівка, біля шкільної зупинки), номінація: «Добробут громад».

Загальний обсяг фінансування за даним проектом складає 60,000 тис.грн., з них: 25,000 тис.грн. – фінансування з обласного бюджету; співфінансування з місцевого бюджету становить 28,000 тис.грн.; кошти з інших джерел складають 7,000 тис.грн. Конкурсант даного проекту – ініціативна група с. Гаврилівка,  Африканівка, Богданівка, Котівка, Малинівка.

- міні-проект І категорії «Здоров’я Дитини – багатство Родини, Здоров’я Родини – багатство Країни!» (заміна вікон та дверей у спортивному залі Гаврилівського НВК), номінація: «Енергоефективність та енергозбереження».

Загальний обсяг фінансування за даним проектом складає 110,000 тис.грн., з них: 50,000 тис.грн. – фінансування з обласного бюджету; співфінансування з місцевого бюджету становить 40,000 тис.грн.; кошти з інших джерел складають 20,000 тис.грн. Конкурсант даного проекту – ініціативна група Гаврилівського НВК.

- міні-проект ІІІ категорії «Затишок, здоров’я громадян - в долонях сільського Гіппократа», (придбання меблів для Гаврилівської АСМ), номінація: «Добробут громад».

Загальний обсяг фінансування за даним проектом складає 30,000 тис.грн., з них: 15,000 тис.грн. – фінансування з обласного бюджету; співфінансування з місцевого бюджету становить 11,500 тис.грн.; кошти з інших джерел складають 3,500 тис.грн. Конкурсант даного проекту – ініціативна група Гаврилівського НВК.

- міні-проект ІІІ категорії «Від негоди й спеки вмить, нас АЛЬТАНКА захистить» (придбанні павільйону-альтанки для Гусарівського дошкільного навчального закладу (я/с) «Сонечко»), номінація: «Добробут громад».

Загальний обсяг фінансування за даним проектом складає 57,770 тис.грн., з них: 28,885 тис.грн. – фінансування з обласного бюджету; співфінансування з місцевого бюджету становить 23,108 тис.грн.; кошти з інших джерел складають 5,777 тис.грн. Конкурсант даного проекту – ініціативна група с. Гусарівка.

- міні-проект ІІІ категорії «Щасливе дитинство» (облаштування дитячого спортивно-ігрового майданчика в селі Новопавлівка по вул.Перемоги), номінація: «Добробут громад».

Загальний обсяг фінансування за даним проектом складає 18,490 тис.грн., з них: 9,245 тис.грн. – фінансування з обласного бюджету; співфінансування з місцевого бюджету становить 8,321 тис.грн.; кошти з інших джерел складають 0,924  тис.грн. Конкурсант даного проекту – ініціативна група с. Гусарівка і Новопавлівка.

- міні-проект ІІІ категорії «Затишок та комфорт для молоді на селі» (заміна даху у Григорівському сільському клубі), номінація: «Енергоефективність та енергозбереження».

Загальний обсяг фінансування за даним проектом складає 60,000 тис.грн., з них: 30,000 тис.грн. – фінансування з обласного бюджету; співфінансування з місцевого бюджету становить 27,000 тис.грн.; кошти з інших джерел складають 3,000 тис.грн. Конкурсант даного проекту – ініціативна група с. Григорівка.

 

 

  

        14 квітня 2016 р.  Голова районної ради Щолок В.С. разом з головою Барвінківської районної державної адміністрації Ромах  В.І. взяли  участь у пленарному засіданні 4 сесії Харківської обласної ради.

 На пленарному засіданні було розглянуто близько 80 питань порядку денного.

Так, депутатським корпусом затверджено низку нових обласних програм:

- надання підтримки учасникам антитерористичної операції для будівництва та придбання житла в Харківській області на 2016-2018 роки;

- розвитку цивільного захисту на 2016-2017 роки;

- протидії терористичній діяльності на території Харківської області на 2016 рік;

- територіальної оборони Харківської області на період 2016-2017 років;

- забезпечення публічної безпеки і порядку в Харківській області на період 2016-2017 років;

- збереження та розвитку мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку Харківської області на 2016-2020 роки;

- розроблення містобудівної документації у Харківській області на 2016-2020 роки;

- індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім» на 2016-2017 роки;

- «ІТ - Харківщина» на 2016- 2020 роки;

- сприяння розвитку громадянського суспільства на 2016-2020 роки.

 Внесені  зміни до шести,  ухвалених раніше, регіональних програм сфери економічного розвитку, охорони здоров’я, освіти, соціального захисту, місцевого самоврядування, фізичної культури і спорту.

Крім того, депутатами Харківськівської обласної ради розглянуті  чотири проекти рішень зі зверненням до центральних органів влади щодо:

- забезпечення лікування рідкісних (орфанних) захворювань;

- фінансового забезпечення компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян та інших передбачених законодавством пільг;

- підтримки законопроекту України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо застосування по всій території України експерименту з фінансування, реконструкції, поточного ремонту автомобільних доріг державного значення»;

- підтримки звернення регіональних зборів ветеранських організацій Харківської області стосовно вшанування подвигу учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС та соціальної підтримки ветеранів.

Депутатами ухвалене  рішення про перейменування населених пунктів у Великобурлуцькому районі та зміни назв рад у Зміївському і Красноградському районах.

Також депутатським  корпусом Харківської обласної ради схвалені рішення про  внесення змін до обласного бюджету; укладання контрактів на посади керівників комунальних закладів, подовження трудових відносин, призначення та звільнення; вирішені питання спільної власності територіальних громад області; надання у користування мисливських угідь у Богодухівському, Нововодолазькому та Печенізькому районах; погодження шляхів реформування комунального підприємства – редакції газети «Слобідський край»; розгляд ходу виконання обласних програм у минулому році та інше.

 

 

07 квітня 2016 р. Заступник голови районної ради Ухань В.М. прийняв участь в засіданні Робочої групи з підготовки та проведення в районі Року вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і пам’яті жертв Чорнобильської катастрофи, яке пройшло під головуванням В.І.Ромаха, голови райдержадміністрації. На засіданні були присутні  С.М.Казьонний, заступник голови райдержадміністрації, керівники відділів  та структурних підрозділів райдержадміністрації, представники районної громадської організації інвалідів «Союз Чорнобиль України».

 Робочою групою були розглянуті питання забезпечення якісної підготовки та проведення в районі Року вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і пам’яті жертв Чорнобильської катастрофи та заходів, приурочених до 30-ї річниці Чорнобильської катастрофи; визначення осіб з числа ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС для відзначення за активну громадську позицію з нагоди 30–ої  річниці Чорнобильської катастрофи.